Recensione

18/03/2019

Komentet nuk kanë vend në lajme!

Në mungesë të fakteve për ndonjë lajm ose raportim, gazetarët shpesh e hynjë ujërave që nuk duhet, në komentim. Megjithatë, edhe në raste të tilla kur gazetari ka dëshirë të përcaktohet për këtë formë gazetareske, ai duhet të mbajë distancë të caktuar emotive nga ngjarjet, dhe qëndrimet e tij duhet
13/03/2019

Mos lejoni që gazetarët t’ua interpetojnë deklaratat e politikanëve

Në eurofinë e zgjedhjeve presidenciale kanë filluar edhe thurrjet e elozheve për disa kandidatë, dhe sharja e përçmimi i disa të tjerëve që nuk janë simpatik për mediumin i cili shkruan për to. As lëvdata e as sharja nuk është punë e gazetarit sepse lajmi bëhet subjektiv dhe merr ngjyrim
12/03/2019

Titull bombastik që përdoret për të gënjyer lexuesit!

Ndër teknikat që shfrytëzojnë një pjesë e mediave për të manipuluar lexuesit dhe për t’i “shtyrë” ata të hapin tekstin është edhe titulli senzacional ose i pavërtetë. Rasti i lajmit të recensuar është tipik për këtë përshkrim. Linku deri te artikulli origjinal: Serbët “suulmojnë” Talat Xhaferin, në Kuvendin e Malit
11/03/2019

Muhabeti i çarshisë nga mishtorja nuk është lajm

  Teksti që e recensojmë nuk ka asnjë kuptim, as domethënie. Ai më shumë i ngjan ndonjë tregimi nga çarshia se sa një teksti gazetaresk, sepse artikulli nuk i ka

Shkrime edukative

19/03/2019

As lajm, as koment por titull sensacional me fotografi manipuluese

Garat partiake shpesh herë shndërrohen edhe në luftë për rritjen e “klikimeve” (vizitueshmërinë) nga mediat elektronike (portalet), duke përdorur tituj sensacional, të shoqëruara me fotografi manipuluese, dhe shpesh herë edhe të trilluara, pa asnjë fakt dhe burim. I tillë është lajmi që recensojmë. Linku deri te artikulli: Dy vëllezër, njëri
19/03/2019

Si njihen lajmet e rreme? (Infografik)

Keni lexuar ndonjë lajm ose produkt gazetaresk dhe dyshoni se është i pasaktë, gjegjësisht se autori apo media po përpiqen të përvjedhë ndonjë lajm të rremë. Çfarë mund të bëni në një situatë të tillë që të mos mashtroheni? Nga: Goce Arsovski Infografiku më poshtë përmban disa rregulla dhe procedura
06/03/2019

Tragjedia e paçliruar nga senzacioni medial, si nuk duhet raportuar

Foto nga Portalb.mk Nga: Fatlume Dervishi Në një vend të vogël me më pak se dy million banorë, shpërndarja masive dhe e shpejtë e informacioneve nuk është e vështirë. Më 13 shkurt, lajmi për rrokullisjen e autobusit në autostradën Shkup – Tetovë, si pasojë e të cilit jetën e humbën
27/02/2019

Kërko dy anët në çdo tekst, të mos jesh viktimë e “cherry picking”

Foto: Pexels Nga Xhenis Sulimani Dëshmi jo e plotë. Selektim të argumenteve. Injorim të dëshmive të vërteta. Vlerësim i njëanshmëm. Tentim për të bindur opinionin të pranojë ndonjë pozicion të caktuar, duke fshehur fakte apo duke i dhënë opinionit argumente për ta shtypur një të vërtetë. Janë këto tendenca manipulative

Lajme

13/03/2019

Ngjarje publike për studentët e gazetarisë dhe marrëdhënieve me publikun: Informo, mos manipulo!

Më 7.3.2019, në Fakultetin Juridik “Justiniani i Parë” u mbajt ngjarja “Informo, mos manipulo”, Praktikantët e PR-it vs. Gazetarët. Studentët e gazetarisë dhe marrëdhënieve me publikun morën pjesë dhe dërguan mesazh për fushatë korrekte presidenciale nëpërmjet qëndrimit kritik ndaj profesionit të tyre dhe pozitës së tij në shtet. Në këtë ngjarje
12/03/2019

Prezantohen gjetjet e hulumtimit për njohuritë elementare mediatike dhe mendimin kritik te të rinjtë

“Eurothink” – Qendra për strategji evropiane dhe Fondacioni për internet dhe shoqëri – Metamorfozis, sot (11.3.2019) i prezantuan gjetjet nga hulumtimi në terren – anketë, e cila u realizua në periudhën nga dhjetori i vitit 2018 deri në shkurt të vitit 2019, me 301 studentë nga tre universitete në RMV
11/03/2019

Në Manastir mbahet diskutimi në panel për njohuritë elementare mediatike dhe mendimin kritik

Më 1 mars të vititi 2019, në sallën e vogël të Qendrës për kulturë në Manastir u mbajt një diskutim në panel për njohuritë elementare mediatike dhe mendimin kritik në kuadër të projektit “Temë për dilemë”. Këtë projekt e realizon Shoqata “GANIMED” nga Manastiri me partnerin mediatik “TV21” dhe është
11/03/2019

Hulumtim: 58 për qind e qytetarëve do ta verifikonin burimin e informacionit, nëse lajmi ka “link”

Hulumtimi “Me mendim kritik deri te qytetarët me shkathtësi mediatike”, i realizuar nga organizata joqeveritare “Metamorfozis” dhe “Eurothink”, ka treguar se vetëm 58 për qind nga 301 të intervistuarve do ta vërtetonin burimin e lajmit, nëse lajmi do të kishte citim me link, në të kundërtën, 34.1 për qind kanë deklaruara se burimi